لوله بازکنی جنوب تهران

1671312448859
چاه بازکن - لوله بازکنی
چاه بازکنی - لوله بازکنی را در کمتر از 20 دقیقه با بهترین تجهیزات تخصصی لوله بازکنی دریافت نمایید. اگر احساس می کنید به تنهایی نمی توانید مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل یا محل کار خودتان را باز کنید همین الان با ما تماس بگیرید تا متخصص چاه بازکن منطقه خودتان را ارسال کنیم.
1671312564568
تخلیه چاه
شرکت با سابقه الو لوله بازکنی با بیش از 200 ماشین تخلیه چاه در سراسر استان تهران به سراسر نقاط خدمات تخلیه چاه به صورت مکانیزه با بهترین پمپ های لجنکش و سایر موارد بروز مرتبط به تخلیه چاه اگر چاه فاضلاب شما نشانه های پر شدن را دارد همین الان برای تخلیه چاه فوری با نرخ اتحادیه در منطقه خودتان با شرکت الو لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید
1671312724184
حفاری چاه
حفر چاه جزبی، حفر چاه مخصوص توالت، حفر چاه آب و باران، حفر چاه مناسب به همراه سپتیک فاضلابی از صفر تا 100 با مقنیان بیمه شده و تجهیزات کامل به صورت حرفه ای در سراسر تهران توسط شرکت الو لوله بازکنی انجام می شود
1671312775814
کول گذاری چاه فاضلاب
کول گذاری برای چاه فاضلاب نو، کول گذاری برای چاه فاضلاب کهنه ریزشی، کول گذاری به صورت اصولی با نفر متخصص به همراه اکیپ باتجربه را از شرکت الو لوله بازکنی دریافت کنید. خدمات کول گذاری با هر ابعادی داخل انباری چاه فاضلاب و میله چاه فاضلاب انجام می گیرد.
1671312809714
طوقه چینی و تعمیرات چاه
طوقه چینی بخش مهم و اصلی چاه فاضلاب می باشد که برای امنیت استفاده کنندگان بایستی با رعایت تمامی استاندارد های چاه کنی به صورت کاملا دقیق در محل مناسب با تجهیزات مناسب انجام شود تا در آینده چاه فاضلاب دچار ریزش یا آب فاضلاب در مواقع پر شدن چاه از درب چاه بالا نزند. طوقه چینی نصب گلدانی چاه فاضلاب را با مصالح کامل چاه کنی و تعمیرات چاه از شرکت الو لوله بازکنی دریافت نمایید.
1671312963669
لایروبی چاه فاضلاب
لایروبی چاه فاضلاب را برای افزایش کاربری و معمولا برای جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب انجام می دهند. اگر چاه فاضلاب شما در چند ماه نزدیک به صورت غیر عادی زود به زود پر می شود حتما با کارشناس چاه کنی منطقه خود تماس بگیرید اگر نیاز به لایروبی چاه فاضلاب و افزایش کاربری داشت انجام بدهند.
1671313175916
بوزدایی لوله های فاضلابی
بوی نامطلوب فاضلاب از لوله های فاضلابی یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که کاربران برای رفع این مشکل روزانه با شرکت الو لوله بازکنی تماس می گیرند. اگر لوله فاضلاب شما بعد از لوله بازکنی یا قبل از پر شدن چاه فاضلابی بدون دلیل بوی نامطلوب ترشح کرد برای رفع این مشکل ما به صورت تضمینی در میدان کار پایه گذاریم
1671313428717
لوله کشی فاضلاب
لوله کشی انواع لوله های فاضلابی در بخش های مختلف ساختمان را با پیشرفته ترین دستگاه ها و با اصولی ترین قانون های مهندسی لوله کشی را شرکت الوله لوله بازکنی انجام می دهد.
شرکت الو لوله بازکنی ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، درآوردن اشیا و طلا از چاه توالت، رفع بوی بد فاضلاب و … می باشد که با بیش از 18 سال تجربه واقعی فعالیت می کند. این مجموعه در نظر دارد تا با انجام خدمات با کیفیت عالی و همچنین لوله بازکنی کمترین حد کثیف کاری در تمام نقاط ایران بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

لوله بازکنی جنوب تهران

4.8/5 - (13 امتیاز)

همه چیز در مورد لوله بازکنی و تخلیه چاه جنوب تهران

گرفتگی فاضلاب یکی از مشکلات رایجی است که برای هر خانه‌ای پیش می‌آید. آنچه در این هنگام اهمیت دارد، انتخاب یک متخصص برای لوله بازکنی و تخلیه چاه است که بتواند مشکل را به‌طور کامل برطرف کند، در غیر این صورت نه‌تنها مشکل اصلی حل نمی‌شود، بلکه مشکلات دیگری هم برای شما به وجود خواهد آمد. در ادامه نکات مهمی را در رابطه با موضوع لوله بازکنی به‌خصوص لوله بازکنی جنوب تهران، ارائه خواهیم داد. پیشنهاد می‌دهیم که با ما همراه باشید.

لوله بازکن جنوب تهران
لوله بازکنی در جنوب تهران

اهمیت خدمات لوله بازکنی جنوب تهران و تخلیه چاه

در ابتدا به این موضوع می‌پردازیم که اصلاً خدمات لوله بازکنی چه حساسیت و اهمیتی دارد. همه ما میدانیم که فاضلاب مملو از باکتری، ویروس، مواد آلوده و… است. درصورتی‌که این مواد به داخل خانه راه پیدا کنند (حتی اگر مقدار بسیار کمی هم باشد) بیماری‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

لوله بازکنی یکی از خدمات نظافتی است که اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما دارد، البته شاید تابه‌حال از این منظر به آن توجه نکرده باشید که البته حق هم دارید. مواد فاضلابی می‌تواند سبب ایجاد بیماری‌های مختلفی شود و به‌خصوص اگر فرزند کوچکی در منزل دارید باید بیشتر به فکر این موضوع باشید.

البته گرفتگی فاضلاب و بالا زدن آن هم دلایل مختلفی دارد که در ادامه به‌طور کامل آن را بررسی خواهیم کرد. آنچه در اینجا اهمیت دارد، این است که اگر با چنین مشکلی (گرفتگی لوله فاضلاب) روبه‌رو شدید، سریعاً با یک متخصص کار بلد تماس بگیرید تا این مشکل را در اسرع وقت حل کند. در ادامه توضیح می‌دهیم که برای انتخاب یک متخصص باید به چه مواردی دقت داشته باشید.

انواع خدمات لوله بازکنی در جنوب تهران و تخلیه چاه

زمانی که در رابطه با خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه صحبت می‌کنیم، احتمالاً این تصور پیش می‌آید، تکنسینی که در این حوزه فعالیت می‌کند، فقط در رابطه با لوله بازکنی و تخلیه چاه تخصص دارد، درصورتی‌که این‌طور نیست. معمولاً شرکت تخلیه چاه خدمات دیگری هم به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • یک تکنسین، خدمات مشاوره هم به شما ارائه می‌دهد. او از محل موردنظر دیدن کرده و در رابطه با مدت زمان انجام کار، دستگاه‌هایی که برای این کار نیاز است، هزینه تقریبی و… به شما اطلاعاتی را می‌دهد.
  • در بعضی از موارد بوی بد و نشتی آب از ترکیدگی لوله است، یک تکنسین و شرکت ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه، در تشخیص لوله‌های ترکیده هم به شما اطلاعاتی می‌دهند.
  • در مواردی شاهد این هستیم که لوله‌ای نترکیده و فاضلابی بالا نزده اما حمام و دستشویی بوی بسیار بدی دارد، در چنین مواردی هم می‌توانید از خدمات ما بهره‌مند شوید.
  • اگر آشپزخانه، حمام و دستشویی شما نم زده است، اصلاً نگران نباشید، ما می‌توانیم این نم را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن برای شما برطرف کنیم.
  • ما می‌توانیم نم را بدون هیچ‌گونه خرابی تشخیص بدهیم و علت آن را هم پیدا کنیم. این کار باعث می‌شود که در هزینه‌های خود به‌شدت صرفه‌جویی کنید.
  • درصورتی‌که لوله‌ای در منزل یا محل کار شما گرفته است، باز هم می‌توانید روی خدمات ویژه شرکت ما حساب کنید.
  • اگر قصد دارید کاسه توالت خود را عوض، یا توالت فرنگی نصب کنید، باز هم ما خدماتی در این راستا به شما ارائه خواهیم داد.

درنهایت باید بگوییم که هرگونه تغییرات یا تعمیراتی که در ساختمان خود دارید را می‌توانید به تکنسین‌های ما بسپارید و دیگر خیال خودتان را بابت نحوه انجام کار و کیفیت آن، راحت کند.

انواع خدمات لوله بازکنی جنوب تهران
بهترین خدمات لوله بازکنی جنوب تهران

علت اصلی مسدود شدن فاضلاب

شاید برای شما جالب باشد که اصلاً گرفتگی لوله‌ها چه علتی می‌تواند داشته باشد. برای توضیح این موضوع باید بگوییم که لوله‌های فاضلاب صاف نیستند، در بعضی از قسمت‌ها دارای خم‌هایی هستند. حالا تصور کنید که تکه‌ای زباله (بدون اینکه بدانید یا عمدی باشد) داخل لوله بی‌افتد. این زباله در لوله حرکت می‌کند تا به آن قسمت خمیدگی که گفتیم، برسد.

در اینجا دیگر نمی‌تواند ادامه بدهد و همان‌جا می‌ماند. حالا اگر باز هم زباله‌ای وارد لوله شود، در همان‌جا گیر می‌کند. این حجم از زباله به‌قدری زیاد می‌شود که دیگر اجازه عبور آب را نمی‌دهد و میگوییم که لوله دچار گرفتگی شده است.

یعنی اصلی‌ترین علت گرفتگی لوله، ریختن زباله در لوله‌های فاضلاب است. البته این کار معمولاً به‌صورت عمدی انجام نمی‌شود اما شما باید مواظب باشد و از این کار جلوگیری کنید. در ادامه توضیح می‌دهیم که برای جلوگیری از ریختن زباله می‌توانید چه کارهایی را انجام بدهید.

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب
اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب

راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

اولین کاری باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از درپوش برای لوله‌های فاضلاب است. در پارکینگ، حمام، آشپزخانه، بالکن، تراس و هر جای دیگری لوله فاضلاب وجود دارد. اگر برای این لوله‌ها درپوشی قرار ندهید، هر چیزی ممکن است که داخل آن بیافتد.

البته تصور نکنید که فقط زباله‌ها درون فاضلاب باز می‌افتد، موردهای بسیاری بوده‌اند که گوشی خود را انداخته و حالا به دنبال راهی برای درآوردن آن بوده‌اند. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که با هزینه بسیار کمی، درپوشی برای لوله فاضلاب خودتان بگذارید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

دومین کاری که باید آن را انجام بدهید، بی‌خیال نبودن است، بله درست خواندید! زمانی که می‌بینید تکه‌ای زباله در فاضلاب شما ریخته، برای بیرون آوردن آن اقدام کنید، البته نه اینکه خودتان آستین بالا بزنید و دست به کار شوید.

در همان زمان می‌توانید از لوله بازکنی جنوب تهران کمک بگیرید و این مشکل را برطرف کنید. درصورتی‌که گرفتگی کم و حجم زباله داخل لوله هم کم باشد، با هزینه کمتر و البته در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانید آن را خارج کنید.

در این حالت نه‌تنها در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی شده است، بلکه از بروز مشکل بزرگ‌تر و همچنین ایجاد بیماری‌های مختلف هم جلوگیری کرده‌اید. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که در چنین حالتی سریعاً وارد عمل شوید و تصور نکنید که چنین مشکلی به‌خودی‌خود حل می‌شود.

بهترین روش جلوگیری از گرفتگی
بهترین روش برای جلوگیری از انسداد لوله فاضلاب

لوله بازکنی جنوب تهران و تخلیه چاه چه تفاوتی دارند؟

یکی دیگر از مواردی که باید در رابطه با آن توضیح دهیم است که لوله بازکنی و تخلیه چاه جنوب تهران چه تفاوتی با یکدیگر دارند. تفاوت این دو به تفاوتی که در دفع فاضلاب وجود دارد، برمی‌گردد. در بعضی از موارد برای تخلیه فاضلاب از شبکه فاضلاب استفاده می‌کنند.

احتمالاً تابه‌حال در فیلم‌های بسیاری که خلافکاری در حال فرار بوده، شبکه فاضلابی را دیده‌اید. البته شبکه‌های فاضلاب در ایران به پیشرفته‌ای آنچه در فیلم‌های خارجی نمایش می‌دهند، نیست. یک شبکه فاضلاب از چندین لوله تشکیل شده است.

حالا اگر خانه محل کار شما در محله جنوب تهران باشد، برای تخلیه فاضلاب ساختمان شما از شبکه استفاده کرده باشند و در نهایت با توجه به مطالبی که در بالا گفتیم، یکی از لوله‌ها گرفته باشد، می‌توانید با خدمات لوله بازکنی جنوب تهران، این مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنید.

این در حالی است که تخلیه چاه با این موردی که گفتیم، کاملاً متفاوت است. در بعضی از موارد می‌بینیم که برای دفع فاضلاب از چاه استفاده کرده‌اند. در چنین حالتی فاضلاب خانه یا محل کار شما، دیگر به شبکه فاضلاب نمی‌رود و در همان چاهی که برایش در نظر گرفته‌اند، تخلیه می‌شود.

حالا مشکل اینجا پیش می‌آید که یک چاه هرچقدر هم عمیق باشد، باز هم ظرفیت محدودی دارد و بعد از مدتی پر می‌شود. در چنین حالتی اگر ساکن جنوب تهران و اطراف آن باشید، باید از خدمات تخلیه چاه جنوب تهران استفاده کنید.

نکته مهم اینجاست که در ابتدا نوع فاضلاب خود را بشناسید. اگر تخلیه فاضلاب شما از طریق چاه است، باید بدانید که تقریباً هر چند ماه یک‌بار پر می‌شود که قبل از بالا زدن فاضلاب برای تخلیه آن اقدام کنید. نکته دیگری که باید بدانید این است که یک شرکت متخصص و کار بلد را برای انجام کارهای خود انتخاب کنید تا دیگر بابت این موضوع نگرانی خاصی نداشته باشید.

لوله بازکنی فوری در جنوب تهران
چاه بازکنی در تخلیه چاه جنوب تهران

روش‌های لوله بازکنی و تخلیه چاه در جنوب تهران

بعد از مطالب بالا حالا یک سؤال مهم پیش می‌آید که چه روش‌هایی برای لوله بازکنی و تخلیه چاه وجود دارد. البته قبل از اینکه روش‌های این کار را شرح بدهیم لازم میدانیم که به نکته مهمی اشاره کنیم. توصیه می‌کنیم که اجازه بدهید تکنسین با توجه به شرایط لوله‌های فاضلاب یا چاه فاضلاب، خودش روش مناسب را انتخاب کند. طبیعتاً او در انجام این کار تخصص و تجربه بیشتری دارد و می‌تواند بهترین روش را انتخاب کرده و اجرا کنید.

  • فنر برقی

اولین روشی که برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده می‌شود، فنر برقی است. در این حالت یک فنر به اندازه 100 سانتیمتر و از جنس فولاد وارد لوله می‌شود. اساس کار فنر به این صورت است که زباله‌ها و هر چیزی که درون لوله گیر کرده را مجبور به حرکت می‌کند. ازآنجایی‌که این زباله‌ها در این حالت خورد می‌شوند، دیگر در خمیدگی لوله گیر نمی‌کنند و به شبکه فاضلاب وارد می‌شوند.

برای گرفتگی لوله توالت ایرانی و همچنین توالت فرنگی می‌توان از این روش استفاده کرد اما ما پیشنهاد دیگری هم برای شما داریم. ازآنجایی‌که نوک فنر تیز است، هنگامی‌که برای باز کردن لوله توالت فرنگی از آن استفاده می‌کنید باید نهایت دقت خود را به کار بگیرید. به‌طورمعمول پیشنهاد می‌دهیم که از این روش برای توالت فرنگی استفاده نکنید زیرا احتمال آسیب به سنگ توالت وجود دارد.

  • دستگاه لوله بازکنی

این دستگاه همان فنر است که آن را به یک موتور قدرتمند متصل کرده‌اند. این کار باعث می‌شود که این فنر قدرت بیشتری هم داشته باشد. البته استفاده از این دستگاه ویژگی‌های دیگری هم دارد که در ادامه به‌طور کامل به آن اشاره خواهیم کرد.

  • واتر جت

روش دیگری که برای لوله بازکنی استفاده می‌کنند، استفاده از دستگاه واتر جت است. در این دستگاه آب با فشار قوی وارد لوله می‌شود و زباله، چربی یا هر چیزی که باعث گرفتگی لوله شده را از بین می‌برد. در بعضی از موارد استفاده از واتر جت، بیش از روش‌های دیگر اثر دارد.

به‌عنوان‌مثال اگر ریشه درختی باعث گرفتگی لوله فاضلاب شده باشد، اگر کارگاه یا رستورانی دارید و روغن زیادی وارد فاضلاب شما می‌شود، به‌سادگی می‌توانید از واتر جت برای برطرف کردن گرفتگی لوله استفاده کنید. در آزمایش‌های انجام شده، قدرت دستگاه واترجت به اندازه‌ای زیاد است که می‌تواند صفحات آهن را برش بدهد.

لوله بازکنی با واترجت لوله بازکنی
بهترین دستگاه لوله بازکنی واترجت
  • دستگاه تراکم هوا

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که استفاده از آن برای لوله بازکنی جنوب تهران بسیار رایج است، دستگاهی است که با کمک تراکم هوا کار می‌کند. قبل از اینکه عملکرد آن را توضیح بدهیم، باید بگوییم که با این دستگاه می‌توان هر نوع گرفتگی را از بین برد، به‌جز گرفتگی‌هایی که به دلیل تراکم خاک به وجود آمده است.

عملکرد دستگاه تراکم هوا دقیقاً منطبق با نامش است. این دستگاه با کمک فشار هوا سعی بر این دارد که گرفتگی را در طول لوله حرکت بدهد. استفاده از این دستگاه برای توالت فرنگی و توالت ایرانی کاربرد دارد و به سنگ توالت هم آسیبی نمی‌زند.

اگر گرفتگی لوله شما زیاد است، نگران نباشید، دستگاه تراکم هوا قدرت زیادی دارد و می‌تواند هر نوع گرفتگی را به‌سادگی برطرف کند. تکنسینی که در حال استفاده از دستگاه است، به‌تدریج فشار هوا را بیشتر می‌کند تا به حد مطلوب برسد.

  • فنر زدن با دریل

فنر زدن یکی از قدیمی‌ترین روش‌هایی است که برای لوله باز کردن از آن استفاده می‌کنند. فنرها به دو صورت وجود دارند. حالت اول نوع دستی است که قدرت چندانی ندارد و در حالت دوم دستگاه فنرزنی که معایب خاص خود را دارد. این دستگاه وزن زیاد و اندازه بزرگی دارد. جابه‌جایی آن سخت بوده و فضای زیادی را اشغال می‌کند.

حالا برای اینکه معایب این دو نوع فنر از بین برود، نوع دستی آن را بر روی یک دریل نصب می‌کنند. دریل قدرت و سرعت بیشتری در چرخش دارد و باعث می‌شود که مشکل فنر دستی برطرف شود. در این حالت دیگر نیازی هم به استفاده از دستگاه بزرگ فنرزنی نیست.

 توجه داشته باشید که هرکدام از روش‌های گفته شده در بالا برای نوعی گرفتگی مناسب هستند که اگرچه ما توضیحاتی در رابطه با هرکدام ارائه دادیم اما باز هم یک تکنسین متخصص تنها کسی است که می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام روش برای لوله‌های شما مناسب است.

  • اسید لوله بازکن

در این روش از اسید مخصوص برای باز کردن لوله و تمیز کردن آن استفاده می‌کنند. این روش مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارد. مزیت استفاده از اسید، سرعت انجام کار است. در این حالت نیازی نیست که کار سختی انجام شود، فقط مقداری اسید در لوله فاضلاب می‌ریزند، خود اسید باعث باز شدن لوله شده و همه کارها را انجام می‌دهد.

از معایب استفاده از اسید لوله بازکن می‌توان به دو مورد اشاره کرد. اول اینکه استفاده از این اسید کار خطرناکی است. دوم اینکه اسیدها زمانی کاربرد دارند که گرفتگی لوله مقدار زیادی نباشد، درصورتی‌که حجم گرفتگی لوله زیاد باشد، اسیدها نمی‌توانند آن را باز کنند.

ویژگی‌های دستگاه لوله بازکنی جنوب تهران

همان‌طور که در مطالب بالا گفتیم این دستگاه ویژگی‌های خاصی دارد. در اینجا هم قصد داریم به تعدادی از این ویژگی‌ها اشاره کنیم.

  • این دستگاه اندازه بزرگی ندارد، به همین دلیل قابل حمل‌ونقل است و به‌سادگی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید.
  • برای روشن کردن این دستگاه لوله بازکنی، می‌توانید آن را به برق شهری متصل کنید.
  • افرادی که فنی هستند، کار کردن با این دستگاه برایشان ساده خواهد بود، یعنی تکنسین‌های ما به‌سادگی با آن کار می‌کنند.
  • اگر گرفتگی لوله‌ای هم بسیار شدید باشد، با استفاده از دستگاه‌های ما به‌سادگی برطرف می‌شود.
  • دستگاه‌های ما سرعت کار را افزایش داده است و همین موضوع برای شما یک ویژگی بسیار مهم به‌حساب می‌آید، زیرا قرار نیست که مدت زمان زیادی برای لوله باز کردن، معطل شوید.
  • دستگاه‌های ما سر فنرهای مختلفی دارد، یعنی متناسب با اندازه لوله شما و همچنین میزان گرفتگی آن، می‌توان سر فنر را تغییر داد و نیازی نیست که دستگاه جدیدی را به منزل شما بیاوریم.
  • این دستگاه‌ها سر فنرهای بلند دارند. این موضوع باعث می‌شود که اگر لوله فاضلاب شما طولانی، یا گرفتگی در جای دوری است، به‌سادگی با این دستگاه برطرف شود.

وجود چنین ویژگی‌هایی در یک دستگاه به شما این اطمینان را می‌دهد که گرفتگی لوله هرچه باشد، ما می‌توانیم در کمترین زمان ممکن آن را برطرف کنیم.

بهترین سرویسکار لوله بازکنی
تکنسین لوله بازکن متخصص در جنوب تهران با الو لوله بازکنی

هزینه لوله بازکنی و تخلیه چاه

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که در رابطه با لوله بازکنی و تخلیه چاه وجود دارد، هزینه انجام این کار است. در ابتدا که باید بگوییم هزینه تخلیه چاه جنوب تهران با لوله بازکنی جنوب تهران، متفاوت است. در ادامه میگوییم که هزینه هرکدام از این کارها چطور مشخص می‌شود.

هزینه لوله بازکنی جنوب تهران

در ابتدا که باید بگوییم هزینه دقیق لوله بازکنی جنوب تهران بعد از بررسی پروژه و کسب اطلاعاتی در رابطه با آن مشخص می‌شود. به‌عنوان‌مثال در حالتی شما رستوران دارید و لوله‌ها براثر چربی گرفته‌اند، در حالت دیگر در منزل شخصی شما لوله‌ای با زباله‌هایی مانند دستمال کاغذی، موی سر و… گرفته شده است.

طبیعتاً در این دو حالت شما نباید هزینه یکسانی را پرداخت کنید، زیرا کارهایی که انجام و دستگاه‌هایی که استفاده می‌شود، اصلاً یکسان نیستند. در ادامه فاکتورهایی که بر روی قیمت تأثیر می‌گذارند را شرح خواهیم داد.

  • میزان گرفتگی لوله

طبیعتاً هرچه گرفتگی لوله شما بیشتر باشد، به زمان بیشتر و البته دستگاه قدرتمندتری هم برای باز کردن آن نیاز است. در چنین حالتی طبیعتاً هزینه انجام کار هم افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل بود که در مطالب بالا گفتیم به محض اینکه متوجه گرفتگی لوله فاضلاب شده‌اید، یا مواردی که می‌بینید زباله در فاضلاب ریخته، برای باز کردن لوله اقدام کنید.

  • دستگاه‌های استفاده شده

مورد دیگری که بر روی هزینه لوله بازکنی جنوب تهران تأثیر می‌گذارد، دستگاهی است که برای این کار استفاده می‌کنند. ارزان‌ترین روشی که برای لوله بازکنی وجود دارد، استفاده از اسید است. البته همان‌طور که گفتیم این روش برای تمام گرفتگی‌ها جواب نمی‌دهد.

در مطالب بالا روش‌ها و دستگاه‌هایی که برای لوله بازکنی وجود دارند را شرح دادیم، استفاده از هرکدام از این دستگاه‌ها هزینه متفاوتی خواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم که اجازه بدهید خود تکنسین دستگاه مناسب را انتخاب کند، در این حالت نتیجه نهایی بهتر خواهد بود و هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، هدر نمی‌رود.

  • لایروبی لوله‌ها

در بعضی از موارد شاهد این هستیم که لوله‌های فاضلاب دارای یک لایه اضافی مواد آلوده هستند. در این حالت باید هرچه سریع‌تر برای لایروبی لوله اقدام کنید، زیرا این لایه سبب باریک شدن لوله شده و در چنین حالتی آشغال‌ها بیشتر گیر می‌کنند.

درصورتی‌که لوله فاضلاب شما به لایروبی هم نیاز داشته باشد، باید هزینه‌ای هم برای انجام این کار پرداخت کنید اما این کار یک نکته مثبت هم برای شما خواهد داشت. گرفتگی لوله‌ها بسیار دیرتر اتفاق می‌افتد، زیرا آشغال‌ها ساده‎تر می‌توانند در مسیر لوله حرکت کنند.

  • نوع گرفتگی

احتمالاً تصور کنید که نوع گرفتگی به چه معنی است و چرا اهمیت دارد. به‌عنوان‌مثال تصور کنید که لوله فاضلاب شما با زباله‌هایی مانند موی سر و… گرفته باشد، در حالت دیگری هم جسم سختی مانند مسواک، نخ دندان و… در فاضلاب افتاده باشد، طبیعتاً در این دو حالت باید هزینه متفاوتی را برای باز کردن لوله پرداخت کنید.

اگر جسم سختی در لوله شما افتاده و همین جسم سبب گرفتگی لوله‌ها شده باشد، شما باید هزینه بیشتری را برای لوله بازکنی و تخلیه چاه پرداخت کنید، دلیل آن هم کاملاً منطقی است. در چنین حالتی سخت‌تر می‌توان لوله را باز کرد.

  • نوع محلول استفاده شده

در مطالب بالا گفتیم که یکی از روش‌های باز کردن لوله‌های فاضلاب استفاده از اسید مخصوص است. حالا نوع اسیدی که برای این کار استفاده می‌شود هم بر روی قیمت نهایی تأثیر می‌گذارد. طبیعتاً هرچه اسید کیفیت بیشتری داشته باشد، هزینه آن هم بیشتر و البته اثربخشی آن هم بهتر خواهد بود.

  • مدت زمان انجام کار

باید بگوییم که ساعت انجام کار هم از مواردی است که بر روی هزینه لوله بازکنی جنوب تهران تأثیر می‌گذارد. هرچه زمان بیشتری برای باز کردن لوله صرف شود، هزینه بیشتری هم برای این کار پرداخت خواهید کرد. البته این موضوع به میزان گرفتگی، نوع آن و… هم مرتبط است.

با توجه به فاکتورهای گفته شده در بالا هزینه لوله بازکنی به شما گفته می‌شود.

هزینه تخلیه چاه جنوب تهران

همان‌طور که در مطالب بالا گفتیم هزینه لوله بازکنی و تخلیه چاه با یکدیگر متفاوت است. در این قسمت قصد دارید فاکتورهای مؤثر بر قیمت تخلیه چاه در جنوب تهران را شرح بدهیم.

  • عمق چاه

عمق چاه‌های فاضلاب با یکدیگر متفاوت هستند. مثلاً تصور کنید که خانه‌ای صد متری یک چاه فاضلاب دارد و خانه دیگری پانصد متری است آن هم چاه فاضلاب دارد. طبیعتاً در این دو خانه عمق چاه‌ها یکی نیست. هرچه عمق یک چاه فاضلاب بیشتر باشد، هزینه تخلیه آن هم بیشتر خواهد بود و این موضوع کاملاً طبیعی است.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید قبل از پر شدن چاه، برای تخلیه آن اقدام کنید. در چنین حالتی هم هزینه کمتری را برای تخلیه چاه پرداخت خواهید کرد و هم دردسرهای انجام آن کمتر است. در این حالت مطمئن هم هستید که چاه فاضلاب شما هیچ‌وقت بالا نمی‌زند.

  • لایروبی

در بعضی از موارد می‌بینیم که چاه فاضلاب هم به لایروبی نیاز دارد، طبیعتاً در چنین حالتی هم باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. چاه فاضلاب همیشه یک مشکل بزرگ دارد، احتمال اینکه در چنین حالتی فاضلاب شما بوی بد بدهد، بیشتر از زمانی است که شبکه فاضلاب دارید.

به همین دلیل شما باید در فواصل زمانی منظم چاه را لایروبی کنید. در چنین حالتی نه‌تنها کمی عمق چاه شما بیشتر می‌شود، احتمال گرفتگی آن کاهش پیدا کرده و بوی بدی هم از آن به مشام نمی‌رسد. با توجه به این مطالب باید بگوییم که بهتر است لایروبی را در برنامه منظم تخلیه چاه منزل خود قرار بدهید.

  • نوع گرفتگی

چاه فاضلاب هم احتمال گرفتگی خواهد داشت. در چنین حالتی تخلیه چاه به‌سختی انجام می‌شود، زیرا در ابتدا باید آن گرفتگی برطرف شود. درصورتی‌که چاه فاضلاب شما گرفتگی داشته باشد، هزینه تخلیه چاه بیشتر می‌شود.

حالا اگر این گرفتگی با اجسام سخت باشد، مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامد تا این جسم سخت خارج شود و به همین دلیل هزینه انجام آن هم سخت‌تر خواهد بود. متأسفانه هنگامی‌که گرفتگی با جسم سخت باشد، نمی‌توان با مواد شیمیایی هم آن را برطرف کرد.

در این حالت می‌توان با اسید مخصوص ابتدا جسم سخت را نرم یا حتی متلاشی کرد و سپس با روش‌های مختلف که در بالا توضیح دادیم، گرفتگی را به‌طور کامل برطرف کرد. در چنین حالتی تخصص و تجربه تکنسینی که کار را انجام می‌دهد، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

چگونه شرکت معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در جنوب تهران انتخاب کنیم؟

در مطالب بالا چندین بار گفتیم که تخصص و تجربه تکنسینی که لوله بازکنی و تخلیه چاه را انجام می‌دهد، اهمیت بسیار زیادی دارد. حالا یک سؤال بسیار مهم پیش می‌آید، چطور می‌توان یک شرکت و تکنسین متخصص و باتجربه را پیدا کرد. در ادامه میگوییم که باید به چه روش‌ها و با توجه به چه مواردی می‌توانید چنین شرکتی را پیدا کنید.

در ابتدا باید بگوییم که اصلاً فریب تبلیغات عجیب را نخورید. مثلاً لوله بازکنی و تخلیه چاه در پنج دقیقه! مگر می‌توان بدون اینکه پروژه را از نزدیک دید، در مورد زمان انجام آن چیزی گفت؟! در بعضی از موارد تکنسین بعد از بررسی به این نتیجه می‌رسد که با اسید می‌توان لوله را باز کرد، در چنین حالتی لوله بازکنی زمان بسیار کوتاهی خواهد داشت که البته باز هم بیشتر از پنج دقیقه است.

  • معتبر بودن شرکت

اولین و شاید مهم‌ترین فاکتوری که در انتخاب شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی باید به آن توجه داشته باشید، اعتبار شرکت است. خانه هرکسی حریم شخصی اوست، هنگامی‌که می‌خواهید شخصی را وارد حریم شخصی خودتان کنید، باید از او مطمئن باشید.

حالا نمی‌توان تمام آدم‌ها را شناخت و از آن‌ها مطمئن بود، پس باید در انتخاب شرکت دقت بسیاری را به کار بگیرید. معمولاً شرکت‌های معتبر، تکنسین‌های مورد اعتمادی هم به کار می‌گیرند. در چنین حالتی دیگر نگرانی خاصی نخواهید داشت.

  • تخصص و مهارت

در بعضی از موارد، شرکتی فقط به‌طور تخصصی بر روی لوله بازکنی و تخلیه چاه تمرکز کرده و در این حوزه فعالیت می‌کند. در بعضی از موارد هم می‌بینیم که شرکتی کار تعمیرات وسایل منزل را هم انجام می‌دهد و در کنار آن فعالیتی هم در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی دارد.

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که شرکت اولی را انتخاب کنید. در این حالت شرکت فقط بر روی کار خودش تمرکز کرده، بنابراین دستگاه‌های پیشرفته‌تر، مجهزتر و بهتری را در اختیار خواهد داشت. تکنسین‌هایی هم که برای چنین شرکتی کار می‌کنند، معمولاً تخصص و مهارت بیشتری هم دارند. در چنین حالتی نتیجه کار برای شما بهتر خواهد بود.

  • هزینه انجام کار

انجام هر کاری از جمله لوله بازکنی و تخلیه چاه تعرفه خاص خودش را دارد. حالا بعضی از شرکت‌ها مبلغی بیشتر و کمتر از این تعرفه درخواست می‌کنند، پیشنهاد می‌دهیم که به چنین شرکت‌هایی اعتماد نکنید. شرکتی که هزینه کمتری دریافت می‌کند، احتمالاً درنهایت نتیجه کار آن چیزی نباشد که رضایت شما را جلب کند. البته در مواردی هم می‌بینیم که شرکتی به‌تازگی کار خود را شروع کرده و برای جذب مشتری، قیمت‌ها را کمتر از تعرفه تنظیم می‌کند.

در مواردی هم می‌بینیم که نرخ لوله بازکنی جنوب تهران یا تخلیه چاه جنوب تهران،  به دلیل منطقه آن بالاتر از تعرفه قانونی است که این‌طور نه‌تنها از لحاظ اخلاقی درست نیست، بلکه کاری غیرقانونی به‌حساب می‌آید. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که به این موضوع هم دقت خاصی داشته باشید.

دیگر خدمات شرکت الو لوله بازکنی در جنوب تهران

لوله بازکنی توالت فرنگی در جنوب تهران، لوله بازکنی توالت ایرانی در جنوب تهران، لوله بازکنی آشپزخانه در جنوب تهران، لوله بازکنی افسریه با دستگاه تراکم در جنوب تهران، لوله بازکنی شوش جنوب تهران همیشگی و شبانه روزی، لوله بازکنی شهرری از مناطق جنوب تهران برای باز کردن گرفتگی کفشور حیاط، لوله بازکنی اسلامشهر تضمینی با فنر های بزرگ و کوتاه در سراسر مناطق جنوب تهران انجام می شود.

و همچنین در دیگر مناطق جنوب تهران همچون لوله بازکنی امامزاده حسن، لوله بازکنی عبدل آباد، لوله بازکنی عباس آباد، لوله بازکنی چهاردانگه، لوله بازکنی خاورشهر، لوله بازکنی آذری، لوله بازکنی بازار تهران، لوله بازکنی مناطق 16 تهران و سایر مناطق جنوب تهران را شرکت الو لوله بازکنی به صورت شبانه روزی پوشش می دهد.

چطور شرکت مطمئن پیدا کنیم؟

حالا نوبت آن رسیده که در رابطه با راه‌های پیدا کردن یک شرکت مطمئن به شما بگوییم. این روزها بسیاری از شرکت‌های معتبر سایت دارند. شما می‌توانید از تبلیغات گوگل سایت آن‌ها را پیدا کنید، لیست خدمات و تعرفه‌ها را مشاهده کرده و اگر مناسب بود با آن‌ها تماس بگیرید. در چنین حالتی خواندن نظرات هم به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

تبلیغات گوگل فقط یک مورد از روش‌های تبلیغات است. شما می‌توانید با شرکت‌های مختلفی که از طریق تبلیغات آشنا شده‌اید، تماس بگیرید. معمولاً شرکت‌های معتبر امکان مشاوره رایگان را برای مشتری‌های خود در نظرگرفته‌اند. در چنین حالتی اگر صحبت‌های کارشناس مربوطه شما را قانع کرد، می‌توانید کار لوله بازکنی و تخلیه چاه خود را به آن‌ها بسپارید.

معرفی دوستان و آشنایان هم یکی از مطمئن‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید با کمک آن شرکتی معتبر و متخصص را پیدا کنید. در این حالت یکی از افرادی که به او اعتماد دارید، کار شرکت را دیده و از آن رضایت داشته که به شما هم معرفی کرده است.

آیا خودتان می‌توانید برای لوله بازکنی و تخلیه چاه اقدام کنید؟

بعد از خواندن مطالب بالا این سؤال پیش می‌آید که برای لوله بازکنی و تخلیه چاه می‌توانیم خودمان دست به کار شویم یا نه! در پاسخ باید بگوییم که برای باز کردن لوله‌های گرفته، در بعضی از موارد می‌توانید با روش‌های ساده‌ای که در ادامه توضیح می‌دهیم، خودتان دست به کار شده و مشکل را برطرف کنید.

توجه داشته باشید که در چنین حالتی، میزان گرفتگی لوله باید جزئی باشد، در غیر این صورت نه‌تنها نمی‌توانید لوله را باز کنید، بلکه باعث بروز مشکلات دیگری هم خواهید شد. در رابطه با تخلیه چاه هم باید بگوییم که این کار به تجهیزات نیاز دارد.

شما با روش‌های دستی و خانگی نمی‌توانید چاه فاضلاب را تخلیه کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اصلاً به چنین کاری فکر نکنید، زیرا غیر ممکن است. در ادامه روش‌هایی که خودتان می‌توانید لوله‌های گرفته را با استفاده از آن‌ها باز کنید را شرح خواهیم داد.

  • تلمبه دستی

احتمالاً این تلمبه‌های دستی را در خانه خود دیده‌اید. هنگامی‌که در سینک ظرفشویی آشغالی ریخته و سبب گرفتگی لوله شده باشد، با استفاده از این تلمبه می‌توانید آن را باز کنید. البته باز هم میگوییم که برای نتیجه گرفتن از این روش، گرفتگی لوله باید کم و جزئی باشد.

  • جوهر نمک

جوهر نمک ماده‌ای شیمیایی است که ویژگی‌های خاص خود را دارد. باز هم اگر لوله‌های شما با زباله‌های کمی گرفته شده باشند، با استفاده از جوهر نمک می‌توانید لوله را باز کنید. در چنین حالتی باید جوهر نمک را درون لوله بریزید و برای مدت نیم ساعت هیچ آبی باز نکنید تا جوهر نمک درون لوله حرکت و زباله‌های گیر کرده را متلاشی کند.

  • اسیدهای مخصوص

اسیدهای مخصوص لوله بازکنی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای باز کردن لوله‌های فاضلاب استفاده کنید اما ما پیشنهاد می‌دهیم که چنین کاری را انجام ندهید. اسیدها موادی هستند که قدرت تخریب بسیار زیادی دارند، هر نوع برخورد آن‌ها با پوست انسان، می‌تواند باعث بروز مشکلات بسیار حادی شود.

استفاده از اسید لوله بازکن نیازمند تجهیزاتی مانند دستکش مخصوص است که تا حدودی خطرات آن را کاهش دهد. قاعدتاً شما در خانه دستکش مخصوص ندارید، زیرا اصلاً برای شما کارایی نخواهد داشت. نکته دیگری که باعث می‌شود استفاده از اسید برای شما اصلاً مناسب نباشد، به میزان ریختن اسید برمی‌گردد.

اسید را اگر کم بریزید که تأثیر چندانی نخواهد داشت، اگر بیش از حد نیاز بریزید هم احتمال آسیب زدن به لوله‌ها وجود دارد. حالا سؤال اینجاست، شما چطور می‌خواهید بفهمید که میزان اسیدی که درون لوله ریخته‌اید، کم است یا زیاد؟! به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که به‌هیچ‌عنوان خودتان از اسید استفاده نکنید، مگر آنکه مهارت آن را داشته باشید.

به‌طورکلی پیشنهاد ما این است که کار را باید به کاردان سپرد. درصورتی‌که گرفتگی لوله‌ها جدی است، بهترین کار این است که با یک شرکت متخصص و معتبر تماس بگیرید تا مشکل را برای شما برطرف کند. همان‌طور که گفتیم، هرچه سریع‌تر برای این کار اقدام کنید، هزینه کمتری هم پرداخت خواهید کرد.

نتیجه‌گیری

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که در رابطه با لوله بازکنی و تخلیه چاه مطالبی را بیان کنیم. در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم که اصلاً خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه چرا اهمیت دارند و باید به آن‌ها توجهی خاص داشته باشید.

در ادامه توضیح دادیم که خدمات شرکت ما فقط مربوط به تخلیه چاه جنوب تهران و لوله بازکنی جنوب تهران نمی‌شود و خدمات دیگری هم داریم. البته این خدمات باز هم در راستای تغییر و تعمیر لوله‌های فاضلاب است و جدا از کار اصلی ما نیست.

بعدازآن توضیح دادیم که اصلاً چه کارهایی باعث مسدود شدن لوله فاضلاب یا همان گرفتگی لوله خواهد شد. با توجه به این اطلاعات شما می‌توانید از چنین کارهایی خودداری کنید، یعنی پیشگیری بهتر از درمان است. در این حالت نه‌ هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید و نه دردسری خواهید داشت.

در ادامه مطالب توضیح دادیم که اصلاً لوله بازکنی با تخلیه چاه چه تفاوت‌هایی دارد. همان‌طور که گفتیم لوله بازکنی برای خانه‌هایی است که به شبکه فاضلاب متصل هستند و تخلیه چاه هم برای خانه‌هایی است که چاه فاضلاب دارند.

مورد دیگری که در مطالب بالا به آن اشاره داشتیم، روش‌هایی است که برای لوله بازکنی استفاده می‌شود. البته به خاطر داشته باشید که اگر خانه شما چاه فاضلاب دارد، بازهم احتمال گرفتگی لوله‌ها وجود خواهد داشت، این دو مورد جدا از یکدیگر هستند. روش‌ها و دستگاه‌هایی که برای لوله بازکنی وجود دارد را نام برده و در مورد هرکدام از آن‌ها توضیحاتی را ارائه دادیم.

بعدازاین توضیح دادیم، دستگاه‌هایی که در شرکت ما وجود دارد چه ویژگی‌هایی دارند. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که ما تا چه اندازه به فکر رفاه حال شما هستیم. تمام تلاش خود را کرده‌ایم که بهترین دستگاه‌های موجود را داشته باشیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه بدهیم.

در ادامه به این موضوع پرداختیم که اصلاً هزینه لوله بازکنی جنوب تهران و تخلیه چاه جنوب تهران به چه فاکتورهایی بستگی دارد. با توجه به این فاکتورها می‌توانید تصمیم بگیرید که تعرفه‌های شرکتی معقولانه و منصفانه است یا خیر!

مطلب بعدی که در مورد آن توضیح دادیم، مربوط به انتخاب شرکت مناسب است. در مطالب بالا گفتیم که چطور می‌توانید بهترین شرکت ممکن را انتخاب کنید و اصلاً یک شرکت خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا آن را انتخاب کنید.

بعد از تمام این مطالب همچنان یک سؤال بزرگ وجود داشت، خود ما می‌توانیم برای باز کردن لوله‌ها و تخلیه چاه اقدام کنیم یا نه؟! در پاسخ روش‌های دستی که برای باز کردن یک لوله گرفته وجود دارد را شرح دادیم و گفتیم که تخلیه چاه کار هرکسی نیست.

هر سؤال دیگری در مورد این موضوع دارید را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهیم.

رضایت مندی

رضایت مندی

همفکری و مشارکت

همفکری و مشارکت

زمان بندی دقیق

زمان بندی دقیق

قیمت مناسب

قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

پست های مرتبط

Uncategorized

لوله بازکنی دهکده المپیک

لوله بازکنی دهکده المپیک یک شرکت خدماتی معتبر و باسابقه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، خارج کردن اشیا قیمتی و طلا از چاه

Uncategorized

لوله بازکنی زیبادشت بالا

لوله بازکنی زیبادشت بالا یک شرکت خدماتی معتبر و باسابقه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، خارج کردن اشیا قیمتی و طلا از چاه

تماس ما (کلیک کنید)