لوله بازکنی دهکده المپیک

1671312448859
چاه بازکن - لوله بازکنی
چاه بازکنی - لوله بازکنی را در کمتر از 20 دقیقه با بهترین تجهیزات تخصصی لوله بازکنی دریافت نمایید. اگر احساس می کنید به تنهایی نمی توانید مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل یا محل کار خودتان را باز کنید همین الان با ما تماس بگیرید تا متخصص چاه بازکن منطقه خودتان را ارسال کنیم.
1671312564568
تخلیه چاه
شرکت با سابقه الو لوله بازکنی با بیش از 200 ماشین تخلیه چاه در سراسر استان تهران به سراسر نقاط خدمات تخلیه چاه به صورت مکانیزه با بهترین پمپ های لجنکش و سایر موارد بروز مرتبط به تخلیه چاه اگر چاه فاضلاب شما نشانه های پر شدن را دارد همین الان برای تخلیه چاه فوری با نرخ اتحادیه در منطقه خودتان با شرکت الو لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید
1671312724184
حفاری چاه
حفر چاه جزبی، حفر چاه مخصوص توالت، حفر چاه آب و باران، حفر چاه مناسب به همراه سپتیک فاضلابی از صفر تا 100 با مقنیان بیمه شده و تجهیزات کامل به صورت حرفه ای در سراسر تهران توسط شرکت الو لوله بازکنی انجام می شود
1671312775814
کول گذاری چاه فاضلاب
کول گذاری برای چاه فاضلاب نو، کول گذاری برای چاه فاضلاب کهنه ریزشی، کول گذاری به صورت اصولی با نفر متخصص به همراه اکیپ باتجربه را از شرکت الو لوله بازکنی دریافت کنید. خدمات کول گذاری با هر ابعادی داخل انباری چاه فاضلاب و میله چاه فاضلاب انجام می گیرد.
1671312809714
طوقه چینی و تعمیرات چاه
طوقه چینی بخش مهم و اصلی چاه فاضلاب می باشد که برای امنیت استفاده کنندگان بایستی با رعایت تمامی استاندارد های چاه کنی به صورت کاملا دقیق در محل مناسب با تجهیزات مناسب انجام شود تا در آینده چاه فاضلاب دچار ریزش یا آب فاضلاب در مواقع پر شدن چاه از درب چاه بالا نزند. طوقه چینی نصب گلدانی چاه فاضلاب را با مصالح کامل چاه کنی و تعمیرات چاه از شرکت الو لوله بازکنی دریافت نمایید.
1671312963669
لایروبی چاه فاضلاب
لایروبی چاه فاضلاب را برای افزایش کاربری و معمولا برای جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب انجام می دهند. اگر چاه فاضلاب شما در چند ماه نزدیک به صورت غیر عادی زود به زود پر می شود حتما با کارشناس چاه کنی منطقه خود تماس بگیرید اگر نیاز به لایروبی چاه فاضلاب و افزایش کاربری داشت انجام بدهند.
1671313175916
بوزدایی لوله های فاضلابی
بوی نامطلوب فاضلاب از لوله های فاضلابی یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که کاربران برای رفع این مشکل روزانه با شرکت الو لوله بازکنی تماس می گیرند. اگر لوله فاضلاب شما بعد از لوله بازکنی یا قبل از پر شدن چاه فاضلابی بدون دلیل بوی نامطلوب ترشح کرد برای رفع این مشکل ما به صورت تضمینی در میدان کار پایه گذاریم
1671313428717
لوله کشی فاضلاب
لوله کشی انواع لوله های فاضلابی در بخش های مختلف ساختمان را با پیشرفته ترین دستگاه ها و با اصولی ترین قانون های مهندسی لوله کشی را شرکت الوله لوله بازکنی انجام می دهد.
شرکت الو لوله بازکنی ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، درآوردن اشیا و طلا از چاه توالت، رفع بوی بد فاضلاب و … می باشد که با بیش از 18 سال تجربه واقعی فعالیت می کند. این مجموعه در نظر دارد تا با انجام خدمات با کیفیت عالی و همچنین لوله بازکنی کمترین حد کثیف کاری در تمام نقاط ایران بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

لوله بازکنی دهکده المپیک

5/5 - (1 امتیاز)

لوله بازکنی دهکده المپیک یک شرکت خدماتی معتبر و باسابقه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، خارج کردن اشیا قیمتی و طلا از چاه توالت، رفع بوی بد فاضلاب و غیره است. این شرکت با بیش از 18 سال تجربه کاری در این زمینه فعال بوده و با انجام خدمات با کیفیت و لوله بازکنی با رعایت اصول بهداشتی رضایت مشتریان خود را جلب نموده است.

مجموعه ما پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های لوله بازکنی استفاده می‌کند و با کادری مجرب و متخصص در زمینه لوله بازکنی، تخلیه چاه و دیگر خدمات این حوزه آماده ارائه خدمات به مشتریان خود به صورت شبانه‌روزی است.

شرکت لوله بازکنی دهکده المپیک شعار کاری خود را ارائه مجموعه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه در نظر گرفته و همواره به آن پایبند است. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را در سراسر کلانشهر تهران جلب نماید.

در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر در مورد مجموعه لوله بازکنی دهکده المپیک و خدمات آن با هم گفتگو کنیم.

لوله بازکنی دهکده المپیک: سرعت، دقت، تعهد کاری!

سلامتی در سایه رعایت بهداشت در محل کار و زندگی، تنها با فراهم کردن محیطی تمیز امکان‌پذیر است. سرویس‌ بهداشتی، حمام و آشپزخانه از مهم‌ترین قسمت‌های کاربردی هر بنا هستند که رعایت بهداشت در آنها نقش مهمی در راحتی و سلامتی ساکنین دارد.

وجود سیستم لوله‌های آب و فاضلاب تضمین کننده رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی بوده و بیشترین نیازهای بهداشتی ساکنین را برای شستشو تامین می‌کنند. بروز خرابی در این مجموعه و هر نوع گرفتگی لوله‌ها با بروز مشکلات زیادی همراه خواهد بود.

 به‌ویژه با توجه به استفاده مداوم و تکراری ساکنین هر ساختمان از این سرویس‌ها و احتمال فرسودگی و خرابی آنها، پیشنهاد می شود یک مجموعه مطمئن و متعهد به کار مانند لوله بازکنی دهکده المپیک را در لیست خود برای چنین مواقعی قرار داده و در صورت لزوم با این شرکت تماس بگیرید و برای انجام این خدمات از آن کمک بگیرید.

چرا خدمات لوله بازکنی برای هر ساختمان ضروری است؟

لوله بازکنی یکی از خدمات ضروری و کاربردی است که هر ساختمانی ممکن است به آن نیاز پیدا کند. خدمات مجموعه خدمات تخصصی لوله بازکنی دهکده المپیک در بخش‌های مختلف ساختمان از آشپزخانه تا حمام و از سرویس بهداشتی ایرانی تا توالت فرنگی و پارکینگ و… گسترده بوده و مشکلات پیش آمده در هر یک از این موارد را حل می‌کند.

علاوه بر این اگر به هر دلیل اشیاء قیمتی یا لوازم شخصی افراد وارد چاه فاضلاب شود نیز به این خدمات برای خارج کردن آنها نیاز خواهد بود.

گروه لوله بازکنی دهکده المپیک در این زمینه دارای تخصص و تجهیزات لازم بوده و با به‌کارگیری کادر مجرب و آشنا به فن نسبت به تشخیص مشکل و رفع آن اقدام می‌کند. با وجود شعبه‌های فراوان این مجموعه در سراسر کلانشهر تهران و سرویس‌های شبانه روزی خدمات‌رسانی، در صورت نیاز به این خدمات هیچگونه جای نگرانی خدمات وجود نخواهد داشت.

لوله بازکنی دهکده المپیک اعزام نیرو و انجام انواع خدمات لوله بازکنی را در کوتاه‌ترین زمان انجام داده و هرگونه مشکلات در این زمینه را به بهترین و بهداشتی‌ترین شکل حل می‌کند.

مشکلات گرفتگی لوله‌ از خانه‌های قدیمی تا آپارتمان‌های مدرن همه جا هست!

در چند دهه اخیر و با بیشتر شدن جمعیت شهری، فرم زندگی مردم تا حد زیادی عوض شده و آپارتمان نشینی و تراکم جمعیت در مجتمع‌های مسکونی بیشتر از پیش معمول شده است. با وجود مزایای زندگی در این ساختمان‌ها ، اما در این مورد نیز مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله‌های فاضلاب مانند سایر سازه‌های قدیمی و خانه‌های ویلایی نه تنها وجود دارد، بلکه به مراتب بیشتر هم هست!

سیستم‌های پیچیده لوله کشی در این ساختمان‌های چند طبقه و تعداد زیاد کاربران سیستم‌های لوله‌کشی از موارد اصلی است که باعث فرسودگی و تخریب این تجهیزات شده و خرابی و گرفتگی لوله‌ها را به دنبال دارد. موضوعی که با دردسرها و مشکلات بهداشتی زیادی به همراه بوده و زندگی در چنین شرایطی را به‌ویژه برای خانواده‌ها دشوار می‌کند.

خوشبختانه لوله بازکنی دهکده المپیک در چنین شرایطی آماده هرگونه کمک‌رسانی به شماست تا مشکلات مربوط به گرفتگی لوله‌ها را در بخش‌های مختلف ساختمان و از هر نوعی که باشد حل کند.

اما این مجموعه چه خدماتی را در این زمینه به همشهریان ارائه می‌کند؟ در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

270

آیا خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک را می‌شناسید؟

لیست خدمات مورد نیاز برای رفع مشکلاتی که ممکن است در لوله‌های آب و فاضلاب پیش بیاید بسیار طولانی است. این موارد تنها شامل گرفتگی معمولی لوله‌های فاضلاب و سینک‌های آشپزخانه و روشویی نمی‌شود و موارد خاص و گاهی عجیبی را هم در این مورد شاهد هستیم!

از افتادن اشیاء و وسایل شخصی و وارد شدن اسباب ‌بازی بچه‌ها در چاه توالت گرفته تا گرفتگی با مو، باقیمانده صابون و مواد مختلف از قبیل انواع خمیرهای بازی و اسلایم و چربی و موادی که به راحتی حل نمی‌شوند و مسیر لوله‌ها را به سختی می‌بندند، موارد بسیار زیاد و متنوعی در این مورد وجود دارد.

در همه این موارد می‌توانید از گروه کارآزموده و آشنا به فن لوله بازکنی دهکده المپیک برای رفع این مشکلات کمک بگیرید. لیست خدمات این گروه را که در سراسر کلانشهر تهران به شهروندان ارائه می‌شود می‌توان به‌صورت زیر مرور کرد:

خدمات چاه شامل:

  • خدمات چاه بازکنی
  • بازکردن تخصصی چاه
  • تخلیه چاه
  • خارج کردن اشیاء از چاه

خدمات لوله بازکنی شامل:

  • از بین بردن انسداد لوله های فاضلاب
  • تعیین عیوب ایجاد شده در لوله‌ها
  • از بین بردن بوی نامطبوع فضای سرویس بهداشتی
  • لوله بازکنی کفشور پارکینگ
  • لوله بازکنی با اسید
  • لوله بازکنی با فنر
  • لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا
  • رفع گرفتگی لوله
  • لوله بازکنی توالت فرنگی
  • لوله بازکنی سینک ظرفشویی

در ادامه به بررسی هر یک از این موارد پرداخته و خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک را در این موارد به شما معرفی می‌کنیم.

خدمات باز کردن چاه در لوله بازکنی دهکده المپیک را بهتر بشناسیم!

چاه‌های فاضلاب محل عبور فضولات و بازمانده مایعات، آب مصرفی بخش خانگی و بقایای شستشو هستند. اغلب این چاه‌ها سال‌ها پیش حفر شده و از روش قدیمی برای ساخت آنها استفاده شده است. به‌علاوه ظرفیت چاه‌ها محدود بوده و پس از مدتی پر یا به‌دلیل عبور مواد نامناسب که در مسیر باقی می‌مانند، دچار گرفتگی می‌شوند. به‌علاوه بروز مشکلاتی در دیواره چاه‌ فاضلاب نیز از مواردی است که برای ساکنین ساختمان‌هایی با این سیستم تخلیه فاضلاب مشکل ایجاد می‌کند.

اما با وجود خدمات تخلیه چاه و باز کردن تخصصی آن در لوله بازکنی دهکده المپیک جای نگرانی نیست! این مجموعه می‌تواند در موارد زیر به شما کمک کند و مشکلات پیش آمده در این موارد را به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن حل کند.

5 نشانه پر شدن چاه و نیاز به خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک!

اصلی‌ترین نشانه‌هایی که به شما اعلام می‌کنند چاه فاضلاب ساختمان پر یا دچار گرفتگی است عبارتند از:

  • مشاهده آب و کف در سیفون، کفشوی حمام یا آشپزخانه، پارکینگ و… که از مهم‌ترین نشانه‌های بروز این مشکل است.
  • افزایش بوی بد فاضلاب در محیط: با پرشدن چاه یا گرفتگی آن، مسیر برای عبور فضولات و فاضلاب بسته یا بسیار محدود می‌شود. به همین دلیل نیز روند خروج این مواد مختل شده و با باقی ماندن آنها در مسیر برای مدت طولانی، بوی بدی از آنها به مشام می‌رسد. وجود لاشه جانوران موذی مانند موش نیز می‌تواند دلیل این بوی عفونی و بد باشد که با کمک گروه چاه بازکنی می‌توانید خیلی زود از شر آن راحت شوید.
  • پس زدن آب و فضولات در توالت از طریق چاه فاضلاب: این مورد هم از شایع‌ترین نشانه‌هایی است که به شما یادآوری می‌کند که زمان بازکردن چاه فاضلاب ساختمان شما رسیده است.
  • پر شدن و بالا آمدن چاه توالت: توالت محلی پرکاربرد در هر ساختمان است و اتصال آن به چاه می‌تواند از عوامل اصلی پرشدن این مسیر باشد. به‌علاوه سقوط اشیاء و گیر کردن آنها در مسیر چاه توالت که به پس زدن فضولات منجر می‌شود، شرایط بهداشتی ساختمان را نامناسب کرده و دردسر زیادی برای ساکنیم ایجاد می‌کند. در این موارد نیز به کمک لوله بازکنی دهکده المپیک می‌توانید با انجام عملیات چاه بازکنی این مشکل را حل کنید.
  • دیده شدن حشرات موذی در محیط بیش از حد معمول: اگر در محیط زندگی شما به‌طور غیرمعمول حشرات موذی دیده می‌شوند و موارد غیرمعمولی از تعداد پشه و مگس در ساختمان به چشم می‌خورد، لازم است چاه فاضلاب خود را بررسی کنید. زیرا ممکن است این موضوع به دلیل پرشدن یا اختلال در مسیر عبور فاضلاب از این چاه باشد که باید فورا رفع شود.

اگر به این نشانه‌ها برخوردید لازم است حتما برای تخلیه چاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنید و به یاد داشته باشید که صرف هزینه برای این مورد، به منزله سرمایه‌گذاری برای بهداشت محیط زندگی و به‌عبارتی بیمه کردن سلامتی خود، خانواده و ساکنسن ساختمان است.

از خدمات متنوع در مجموعه لوله بازکنی دهکده المپیک بهره‌مند شوید!

چاه‌های فاضلاب ممکن است به‌دلایل مختلف پرشده و نیاز به تخلیه یا بازکردن مسیر داشته باشند. لازم است به محض تشخیص علائم پرشدن چاه و پیش از آنکه با ممشکل جدی در این زمنیه روبرو شوید دست به کار شده و از گروه لوله بازکنی دهکده المپیک برای رفع این مشکل یا پیشگیری از بروز آن کمک بگیرید.

خدماتی که این مجموعه در زمینه چاه فاضلاب و رفع مشکلات آن برای شما انجام می‌دهد عبارتند از:

خدمات چاه بازکنی لوله بازکنی دهکده المپیک

خدمات چاه بازکنی از موارد مهم و پردرخواست در این مجموعه است. گرفتگی چاه به هر دلیل که باشد بی‌نهایت دردسرساز بوده و مشکلات بهداشتی زیادی برای ساکنین پدید می‌آورد. باز کردن چاه که در قالب خدمات چاه بازکنی شناخته می‌شود، راه حل رفع این مشکل است، اما به‌دلیل شکل و ساختار چاه و موانع موجود در مسیر پاکسازی و رفع گرفتگی آن، کار هر کسی نیست و باید توسط اهل فن و با وسایل و تجهیزت مخصوص صورت گیرد. از طرفی زمان در انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و موردی کلیدی است. با وجود گرفتگی در چاه فاضلاب، همه موارد بهداشتی مرتبط با عبور آب در ساختمان مختل شده و امکان استفاده از حمام، سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی آشپزخانه عملا از بین می‌رود. به این ترتیب خانواده و افراد ساکن در ساختمان با مشکلات جدی روبرو می‌شوند و کار یا زندگی در چنین مکانی بسیار سخت خواهد بود.

برای رفع این مشکل در اسرع وقت، کافی است با خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک تماس بگیرید. گروه مجرب این مجموعه با تجهیزات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و عملیات چاه بازکنی را به بهترین شکل برای شما به انجام می‌رسانند. ضمنا لازم نیست بابت موارد بهداشتی طی انجام این عملیات نگران باشید. گروه چاه بازکنی در این زمینه دارای تخصص کافی بوده و کلیه مراحل کار را با کمترین ریخت و پاش و با رعایت اصول بهداشتی به انجام می‌رسانند.

بازکردن تخصصی چاه در لوله بازکنی دهکده المپیک

باز کردن تخصصی چاه در سیستم فاضلاب، فرایندی است که برای رفع گرفتگی و بازگشایی چاه فاضلاب انجام می‌شود. این فرایند معمولا توسط افراد متخصص و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مخصوص انجام می‌گیرد.

روش‌های مختلفی برای باز کردن تخصصی چاه در سیستم فاضلاب وجود دارد که بسته به نوع گرفتگی و شرایط چاه، یکی از آنها انتخاب می‌شود.

برخی از این روش‌ها عبارتند از:

فنر زنی: این روش رایج‌ترین شیوه برای باز کردن چاه فاضلاب است که در آن یک فنر بلند با قابلیت خم شدن از طریق لوله فاضلاب وارد چاه شده و با چرخش خود، گرفتگی را رفع می‌کند.

پمپ تراکم هوا: این روش برای گرفتگی شدیدتر استفاده شده و در آن، یک پمپ هوا به لوله فاضلاب متصل می‌شود و با ایجاد فشار هوا، گرفتگی را رفع می‌کند.

اسید شویی: این روش برای گرفتگی‌های ناشی از رسوب املاح و چربی استفاده می‌شود. در این روش، یک اسید مخصوص به لوله فاضلاب ریخته می‌شود که با حل کردن املاح و چربی، گرفتگی لوله‌ها و کل مسیر را رفع می‌کند.

مراحل باز کردن تخصصی چاه در سیستم فاضلاب به شرح زیر است:

ابتدا، محل چاه فاضلاب شناسایی و پس از آن، لوله فاضلاب ورودی به چاه باز می‌شود.

در مرحله بعد با بررسی مشکلات و امکانات موجود، روش مناسب برای باز کردن چاه انتخاب و عملیات باز کردن چاه با کمک کارشناس و به‌کارگیری تجهیزات لازم انجام می‌گیرد. در پایان نیز لوله فاضلاب ورودی به چاه بسته می‌شود تا از بازگشت ضایعات به مسیر قبلی جلوگیری شود.

در صورتی که چاه فاضلاب ساختمان شما دچار گرفتگی شده‌، پیشنهاد می‌کنیم از تجربه و توان فنی متخصصین حاضر در لوله بازکنی دهکده المپیک برای باز کردن آن کمک بگیرید. باز کردن غیراصولی چاه فاضلاب می‌تواند باعث آسیب به چاه و ساختمان شده و علاوه بر هدر رفتن زمان و بروز مشکلات بهداشتی جدی، با صرف مبالغ زیادی بدون نتیجه نیز همراه باشد.

خدمات تخصصی لوله بازکنی را بهتر بشناسیم!

وقتی صحبت از کار تخصصی لوله بازکنی و شرکت‌های مجری می‌شود، منظور مجموعه خدماتی است که در این زمینه انجام می‌شود. این خدمات بسیار متنوع و گسترده بوده و انجام آنها به تجهیزات، تخصص و افراد آشنا به فن نیاز دارد.

لیست خدمات تخصصی لوله بازکنی در لوله بازکنی دهکده المپیک

مهم‌ترین خدمات لوله بازکنی که لوله بازکنی دهکده المپیک در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد شامل موارد زیر است:

 

  • تخلیه چاه با تانکر مکشی
  • پاکسازی منهول
  • نصب توالت فرنگی
  • نصب توالت ایرانی
  • تعمیرات سیفون و تاسیسات مرتبط
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان
  • تعمیر و رفع نشتی لوله کشی فاضلاب
  • رفع انواع گرفتگی لوله فاضلاب و سیفون توالت
  • رفع گرفتگی روشویی
  • باز کردن و رفع گرفتگی سینک ظرفشویی
  • رفع گرفتگی‌ سخت لوله‌ها با فنرهای مخصوص به روش فنرزنی
  • تعویض کاسه توالت
  • تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
  • باز کردن کفشور حمام و سرویس بهداشتی
  • حفر چاه فاضلاب جدید
  • نوسازی چاه قدیمی و ریزشی
  • تعمیرات موتورخانه و تاسیسات ساختمان
  • رفع نم و خرابی از ساختمان ناشی از نشت چاه
  • تشخیص ترکیدگی لوله‌های فاضلاب و نشتی با دستگاه
  • پیدا کردن منشا و رفع بوی نامطبوع از ساختمان
  • تعمیرات انواع چاه فاضلاب
  • باز و بسته کردن درب چاه با کمترین میزان خرابی
  • اتصال فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب شهری
  • حفر چاه سپتیک، نصب سپتیک تانک و لایروبی

 

در صورت نیاز به هر یک از این خدمات می‌توانید با گروه لوله بازکنی دهکده المپیک تماس بگیرید تا بهترین خدمات تخصصی را در این زمینه در کوتاه‌ترین زمان برای شما انجام دهند.

تخلیه چاه با لوله بازکنی دهکده المپیک

راه‌های متفاوتی برای تخلیه چاه وجود دارد که هدف از انجام همه آنها یکی است، اما شیوه انجام و تجهیزات مورد نیاز و البته هزینه‌ آنها متفاوت است.

استفاده از پمپ آب کش یا لجن کش و به‌کارگیری دستگاه مکنده یا ساکشن از  اصلی‌ترین و مفیدترین شیوه‌هایی هستند که برای رفع این مشکل به کار گرفته می‌شوند. در روش استفاه از پمپ لجن‌کش، علاوه بر کاربرد تجهیزات تخصصی برای این کار، لایروبی چاه نیز توسط فرد آشنا به فن صورت می‌گیرد تا زمان پرشدن مجدد چاه تا حد امکان به تعویق بیفتد.

لوله بازکنی دهکده المپیک با در اختیار داشتن کارشناسان خبره و تجهیزات کامل، در کمترین زمان و بدون کثیف کردن محیط، نسبت به تخلیه چاه در هر نقطه از شهر اقدام می‌کند.

کوچک بودن انبار چاه ساختمان‌های نوساز از دلایل مهمی است که شما را به پیدا کردن یک شرکت معتبر تخلیه چاه و اقدام برای تخلیه چاه تشویق می‌کند. چاه‌های فاضلاب در چنین ساختمان‌هایی بسیار سریع و به صورت ناگهانی بعد از چند سال پر شده و نیاز به تخلیه چاه فاضلاب پیدا می‌کنند. در چنین مواردی نیاز به تخلیه چاه پیش از موعد معمول و قابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.

لوله بازکنی توالت فرنگی در لوله بازکنی دهکده المپیک

این روزها که اغلب خانه‌ها از یک سرویس توالت فرنگی برخوردارند، گرفتگی لوله‌های این بخش از سرویس بهداشتی هم مورد بسیار معمولی است. از رسوب گرفتن لوله‌ها و افتادن دستمال کاغذی و نوار بهداشتی یا اشیاء و لوازم شخصی در توالت تا گرفتگی در اثر چربی صابون و مواد جامد و بسیاری موارد دیگر می‌تواند علت این گرفتگی باشد.

در روش‌های خانگی از آب گرم یا اعمال فشار برای این کار استفاده می‌شود که در موارد جدی کمتر جوابگوی این مشکل خواهد بود. کاربرد مواد شوینده قوی یا تلمبه‌های کوچک دستی نیز روش دیگری برای رفع این گرفتگی‌هاست. باید دقت کرد که این مواد پاک‌کننده به بدنه توالت آسیب نرسانند و موجب ترک خوردن یا ساییده‌شدن سرامیک توالت نشوند.

از بهترین روش‌های رفع این نوع گرفتگی به‌ویژه در موارد شدید، مراجعه به لوله بازکنی دهکده المپیک است که پیشنهاد می‌کنیم در صورت بروز چنین مشکلی آن را تجربه کنید.

شرکت‌ لوله بازکنی برای رفع گرفتگی و لوله بازکنی توالت‌های فرنگی از شیوه‌های تخصصی و تجهیزات مخصوص استفاده می‌کنند.

خارج کردن اشیاء از چاه با لوله بازکنی دهکده المپیک

یکی از مشکلاتی که در سیستم‌های چاه فاضلاب رخ می‌دهد، سقوط اشیاء در چاه است. این مورد به‌نوبه خود می‌تواند یکی از دلایل گرفتگی مسیر این چاه‌ها باشد که مشکلات زیادی به دنبال دارد. از طرفی افتادن جواهرات و اشیاء قیمتی نیز با خسارات مالی برالایی برای دارندگان این لوازم همراه است.

لوله بازکنی دهکده المپیک بخشی از خدمات خود را به خارج کردن اشیاء از چاه اختصاص داده تا این مشکل را حل کرده و ضمن باز نگه داشتن مسیر چاه فاضلاب، این اشیاء را نیز از مسیر لوله‌ها خارج کند.

انجام این خدمات به شکل تخصصی صورت گرفته و با کمترین میزان خرابی، ریخت و پاش و کثیف کردن محیط همراه خواهد بود.

کفشور پارکینگ در لوله بازکنی دهکده المپیک

کفشور پارکینگ از روش های متداول برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و هدایت آنها به چاه فاضلاب استفاده است. در صورتی که کفشور پارکینگ دچار گرفتگی شود، آب‌های سطحی به‌درستی جمع‌آوری نشده و باعث ایجاد آبگرفتگی و بوی بد در پارکینگ می‌شوند.

در لوله بازکنی کفشور پارکینگ از تجهیزات و دستگاه‌های مخصوص برای این کار استفاده می‌شود که عبارتند از:

  • فنرزنی: این روش رایج‌ترین روش برای باز کردن گرفتگی کفشور است. در این روش، یک فنر بلند و انعطاف‌پذیر از طریق لوله فاضلاب وارد کفشور شده و با چرخیدن‌ان گرفتگی رفع می‌شود.
  • پمپ تراکم هوا: این روش برای گرفتگی‌های شدیدتر استفاده شده و در آن یک پمپ هوا به لوله فاضلاب متصل شده و با ایجاد فشار هوا، گرفتگی را رفع می‌کند.
  • اسیدشویی: این روش برای گرفتگی‌های ناشی از رسوب املاح و چربی استفاده می‌شود و در آن اسید مخصوص به لوله فاضلاب ریخته و با حل کردن املاح و چربی، گرفتگی را رفع می‌کند.

در صورتی که کفشور پارکینگ ساختمان شما دچار گرفتگی شده، توصیه می‌کنیم از خدمات تخصصی کفشور پارکینگ در لوله بازکنی دهکده المپیک برای باز کردن آن کمک بگیرید، زیرا باز کردن غیراصولی کفشور می‌تواند باعث آسیب به کفشور و ساختمان شود.

از بین بردن بوی بد فاضلاب با کمک لوله بازکنی دهکده المپیک

یکی از موارد شایع در سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه وجود بوی نامطبوعی است که آسایش ساکنین را مختل می‌کند. به‌دلیل محدودیت‌های دسترسی به بخش‌های داخلی این سرویس‌ها از جمله سینک روشویی و آشپزخانه و نیز لوله‌های داخلی سیستم فاضلاب، از بین بردن علت و منشا این بوی بد برای افراد عادی کار آسانی نیست. اما شرکت‌های تخصصی مانند لوله بازکنی دهکده المپیک این کار را به روش علمی و با استفاده از تجربه طولانی خود به‌راحتی و در زمان کوتاهی به انجام می‌رسانند.

خدمات این مجموعه لوله بازکنی به‌صورت شبانه روزی و در همه ایام هفته و روزهای سال در اختیار شهروندان بوده و تنها با یک تماس تلفنی در خدمت شما خواهیم بود.

سخن آخر

لوله بازکنی دهکده المپیک به‌عنوان یک مجموعه منسجم و مجهز در سطح کلانشهر تهران آماده خدمات‌رسانی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه و دیگر موارد مطرح در این زمینه کاری است. انواع خدمات لوله بازکنی به صورت تضمینی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب زیر نظر اتحادیه انجام می‌شود.

کلیه این خدمات را می‌توانید با تماس تلفنی با این مجموعه درخواست نموده و در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.

رضایت مندی

رضایت مندی

همفکری و مشارکت

همفکری و مشارکت

زمان بندی دقیق

زمان بندی دقیق

قیمت مناسب

قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

پست های مرتبط

Uncategorized

لوله بازکنی دهکده المپیک

لوله بازکنی دهکده المپیک یک شرکت خدماتی معتبر و باسابقه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، خارج کردن اشیا قیمتی و طلا از چاه

Uncategorized

لوله بازکنی زیبادشت بالا

لوله بازکنی زیبادشت بالا یک شرکت خدماتی معتبر و باسابقه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، خارج کردن اشیا قیمتی و طلا از چاه

تماس ما (کلیک کنید)