تخلیه چاه نعمت آباد

1671312448859
چاه بازکن - لوله بازکنی
چاه بازکنی - لوله بازکنی را در کمتر از 20 دقیقه با بهترین تجهیزات تخصصی لوله بازکنی دریافت نمایید. اگر احساس می کنید به تنهایی نمی توانید مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل یا محل کار خودتان را باز کنید همین الان با ما تماس بگیرید تا متخصص چاه بازکن منطقه خودتان را ارسال کنیم.
1671312564568
تخلیه چاه
شرکت با سابقه الو لوله بازکنی با بیش از 200 ماشین تخلیه چاه در سراسر استان تهران به سراسر نقاط خدمات تخلیه چاه به صورت مکانیزه با بهترین پمپ های لجنکش و سایر موارد بروز مرتبط به تخلیه چاه اگر چاه فاضلاب شما نشانه های پر شدن را دارد همین الان برای تخلیه چاه فوری با نرخ اتحادیه در منطقه خودتان با شرکت الو لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید
1671312724184
حفاری چاه
حفر چاه جزبی، حفر چاه مخصوص توالت، حفر چاه آب و باران، حفر چاه مناسب به همراه سپتیک فاضلابی از صفر تا 100 با مقنیان بیمه شده و تجهیزات کامل به صورت حرفه ای در سراسر تهران توسط شرکت الو لوله بازکنی انجام می شود
1671312775814
کول گذاری چاه فاضلاب
کول گذاری برای چاه فاضلاب نو، کول گذاری برای چاه فاضلاب کهنه ریزشی، کول گذاری به صورت اصولی با نفر متخصص به همراه اکیپ باتجربه را از شرکت الو لوله بازکنی دریافت کنید. خدمات کول گذاری با هر ابعادی داخل انباری چاه فاضلاب و میله چاه فاضلاب انجام می گیرد.
1671312809714
طوقه چینی و تعمیرات چاه
طوقه چینی بخش مهم و اصلی چاه فاضلاب می باشد که برای امنیت استفاده کنندگان بایستی با رعایت تمامی استاندارد های چاه کنی به صورت کاملا دقیق در محل مناسب با تجهیزات مناسب انجام شود تا در آینده چاه فاضلاب دچار ریزش یا آب فاضلاب در مواقع پر شدن چاه از درب چاه بالا نزند. طوقه چینی نصب گلدانی چاه فاضلاب را با مصالح کامل چاه کنی و تعمیرات چاه از شرکت الو لوله بازکنی دریافت نمایید.
1671312963669
لایروبی چاه فاضلاب
لایروبی چاه فاضلاب را برای افزایش کاربری و معمولا برای جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب انجام می دهند. اگر چاه فاضلاب شما در چند ماه نزدیک به صورت غیر عادی زود به زود پر می شود حتما با کارشناس چاه کنی منطقه خود تماس بگیرید اگر نیاز به لایروبی چاه فاضلاب و افزایش کاربری داشت انجام بدهند.
1671313175916
بوزدایی لوله های فاضلابی
بوی نامطلوب فاضلاب از لوله های فاضلابی یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که کاربران برای رفع این مشکل روزانه با شرکت الو لوله بازکنی تماس می گیرند. اگر لوله فاضلاب شما بعد از لوله بازکنی یا قبل از پر شدن چاه فاضلابی بدون دلیل بوی نامطلوب ترشح کرد برای رفع این مشکل ما به صورت تضمینی در میدان کار پایه گذاریم
1671313428717
لوله کشی فاضلاب
لوله کشی انواع لوله های فاضلابی در بخش های مختلف ساختمان را با پیشرفته ترین دستگاه ها و با اصولی ترین قانون های مهندسی لوله کشی را شرکت الوله لوله بازکنی انجام می دهد.
شرکت الو لوله بازکنی ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، درآوردن اشیا و طلا از چاه توالت، رفع بوی بد فاضلاب و … می باشد که با بیش از 18 سال تجربه واقعی فعالیت می کند. این مجموعه در نظر دارد تا با انجام خدمات با کیفیت عالی و همچنین لوله بازکنی کمترین حد کثیف کاری در تمام نقاط ایران بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

تخلیه چاه نعمت آباد

post امتیاز دهید

تخلیه چاه نعمت آباد

یک چاه گرفته، پرشده و یا بد‌بو، می‌تواند زندگی را برای افراد خانه، مهمانان هتل، رستوران، کافه و هر جای دیگری تلخ کند. مهم نیست خانه شما چقدر راحت باشد و یا رستوران و هتل شما چقدر شیک باشد، بوی بد، بالا‌زدن چاه توالت و مواردی از این قبیل سکونت در خانه را غیر‌ممکن کرده و کسب‌و‌کار شما را از رونق می‌اندازد. اگر چاه محل سکونت یا محل کار شما دچار مشکل شده است، تخلیه چاه نعمت آباد می‌تواند در زمان کوتاهی مشکل را حل کند. ممکن است مشکل گرفتگی چاه باشد یا نیاز به تخلیه داشته باشید، در هر صورت کارشناسان تخلیه چاه نعمت آباد مشکل را تشخیص داده و آن را در مدت زمان کوتاهی حل می‌کنند.

خدمات ارائه‌شده توسط تخلیه چاه نعمت آباد شامل موارد زیر هستند:

  • حفاری چاه فاضلاب
  • لایروبی چاه فضلاب
  • ته‌زنی چاه
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • کول‌گذاری چاه
  • تخلیه چاه
  • لوله بازکنی

حفاری چاه فاضلاب

حفاری چاه فاضلاب به‌معنای کندن یک چاه برای دفع بهداشتی فاضلاب است. این چاه معمولا به‌دلیل پرشدن چاه قبلی، ریزش دیواره و یا احداث ساختمان نوساز، حفاری می‌شود. چاه‌های فاضلاب انواع مختلفی دارند که هر کدام بر اساس نوع استفاده و جنس زمین، انتخاب و حفاری می‌شوند. دو نوع چاه که به‌طور رایج استفاده می‌شوند به‌شرح زیر هستند.

چاه جذبی

این چاه‌ها در مکان‌هایی که خاک آن‌ها ماسه‌ای بوده و قابلیت جذب بالایی دارد، حفر می‌شوند. تخلیه چاه نعمت آباد چاه را تا عمقی که به ماسه و سنگ‌دانه می‌رسد حفر کرده و سپس اقدام به حفر تونل‌های افقی می‌کند. این تونل‌های افقی که «انباری» نامیده می‌شوند، حجم چاه فاضلاب را بزرگ‌تر کرده و امکان جداسازی فضولات از آب را فراهم می‌کند. وقتی چاه جذبی پر شود، توسط تخلیه چاه نعمت آباد تخلیه شده و پس از لای‌روبی و ته‌زنی مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل جذب آب از دیواره، چاه‌های جذبی معمولا بسیار دیر پر می‌شوند.

چاه سپتیک

سپتیک معمولا در زمین‌هایی حفر می‌شود که خاک آن‌ها برای کشیدن فاضلاب مناسب نیست. اگر خاک از جنس رس باشد و یا زمین توانایی جذب آب را نداشته باشد (مانند زمین‌های شمال کشور)، تخلیه چاه نعمت آباد اقدام به حفر چاه سپتیک می‌کند. این چاه‌ها غیرقابل نفوذ هستند و به‌عنوان یک مخرن برای فاضلاب عمل می‌کنند. چاه سپتیک لازم است هرچند وقت یکبار تخلیه شود، زیرا به دلیل عدم جذب فاضلاب توسط دیواره چاه، با سرعت بیشتری پر می‌شود.

لایروبی چاه فضلاب

یکی دیگر از خدمات تخلیه چاه نعمت آباد، لایروبی چاه است. این سرویس برای چاه‌های جذبی انجام می‌شود و عمر چاه و زمان پرشدن آن را زیاد می‌کند. وقتی یک چاه جذبی برای سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، منافذ موجود در خاک دیواره پر می‌شود و به‌دلیل ته‌نشین‌شدن زباله و رسوبات، توان دیواره برای جذب آب کاهش می‌یابد. در این موارد، حتی پس از تخلیه، چاه با سرعت پر شده و نیاز به تخلیه مجدد پیدا می‌کند. برای حل مشکل، لایروبی چاه انجام می‌شود.

لایروبی پس از تخلیه چاه و بررسی آن توسط نیروی انسانی است. به عبارت دیگر، ابتدا لازم است چاه تخلیه شود؛ در مرحله بعد نیرو انسانی ماهر وارد چاه شده و وضعیت دیواره را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز با ابزارهای خاصی دیواره و کف را ساییده و لجن و مواد جامد حاصله را در بشکه‌های بزرگی از چاه خارج می‌کنند.

پس از انجام لایروبی، توان چاه برای جذب فاضلاب افزایش یافته و دیگر نیازی به حفر چاه جدید نخواهد بود.

220

ته‌زنی چاه

ته‌زنی چاه یکی دیگر از خدمات تخلیه چاه نعمت آباد است. پس از لایروبی ممکن است بر اساس تشخیص متخصص نیاز به ته‌زنی باشد. در این روش، دیواره‌های تراشیده‌شده و عمق انباری چاه تا 50 متر بیشتر می‌شود. ته‌زنی فضای ذخیره‌سازی چاه را بیشتر کرده و امکان جذب و تخلیه فاضلاب را بیشتر می‌کند. با ته‌زنی و لایروبی، می‌توان برای سال‌های بیشتری از چاه حفر‌شده استفاده کرد و از حفر چاه جدید تا حد ممکن خودداری نمود.

تشخیص ترکیدگی لوله

گاهی ممکن است عواملی مانند سرما، گرفتگی طولانی و مواردی از این قبیل سبب ترکیدگی لوله فاضلاب شود. برای جایگزینی و تعمیر لوله ترکیده، ابتدا لازم است محل آن مشخص گردد. تخلیه چاه نعمت آباد با استفاده از ابزار پیشرفته که با استفاده از انرژی صوت و با نور مادون قرمز کار می‌کنند، محل ترکیدگی لوله را تشخیص داده و بدون نیاز به خرابی بیشتر، تنها بخش مورد نظر را حفاری کرده و لوله را تعمیر و تعویض می‌کند.

کول‌گذاری چاه

کول‌گذاری چاه یکی از مراحل ساخت چاه است. کول به رینگ‌های مدور یا بیضی گفته می‌شود که داخل دهانه چاه و انباری قرار می‌گیرند. آن‌ها معمولا از بتن مسلح‌شده با میلگرد ساخته می‌شوند مانع از فرو‌ریختن دیوار می‌شوند. عواملی مانند پر‌شدن چاه، به دیواره فشار وارد کرده و ممکن است سبب ریزش آن شود. با کول‌گذاری، دیواره چاه محکم شده و مدت بیشتری دوام می‌آورد. کول‌ها با ضخامت 5 سانتی‌متر و ارتفاع حدود 25 سانتی‌متر تولید می‌شوند و همانند مهره‌های ستون فقرات، در داخل دهانه چاه روی هم قرارگرفته و دیواره را محکم می‌کنند. تخلیه چاه نعمت آباد علاوه بر حفار و سایر خدمات مربوط به چاه، کول‌گذاری را نیز انجام می‌دهد.

لوله‌باز کنی

لوله‌بازکنی یکی دیگر از خدمات تخلیه چاه نعمت آباد است. حتما برای شما نیز بارها اتفاق افتاده که به‌دلیل گرفتن یک لوله، فاضلاب از چاه بیرون زده و فضای توالت، آشپزخانه و یا حمام شما را پر کرده است. در این شرایط، تخلیه چاه نعمت آباد می‌تواند به شما در حل این مشکل کمک کند.

لازم به ذکر است که استفاده از ابزارهای پیشرفته و متخصصین متبحر در لوله‌بازکنی بسیار مهم است، زیرا استفاده از فنرهای قدیمی و روش‌های دستی می‌تواند کثیفی زیادی به‌بار بیارود. وقتی فنر از داخل چاه بیرون‌ کشیده می‌شود، به‌دلیل چرخش و ارتعاش، فضولاتی را که به آن چسبیده، به محیط اطراف می‌پاشد و مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می‌کند. اما استفاده از خدمات نوین و نیروی متبحر، این مشکل را به حداقل می‌رساند.

تجهیزاتی که برای لوله‌بازکنی استفاده می‌شوند به‌شرح زیر هستند:

تلمبه

تلمبه یک ابزار دم‌دستی و راحت برای بازکردن لوله است. این ابزار با ایجاد خلاء، محتویات لوله را به بیرون کشیده و آن را باز می‌کند. با این حال، اگر گرفتگی شدید باشد یا در مناطق انتهایی لوله رخ دهد، تلمبه برای بازکردن لوله کافی نیست. در این موارد، تخلیه چاه نعمت آباد از ابزارهای دیگری استفاده می‌کند.

فنر

فنر چاه بازکنی، یک فنر نازک و بلند است که با دست به داخل لوله رانده می‌شود. این فنر تا جایی در داخل لوله پیش می‌رود که گرفتگی مانع از پیشروی آن شود. سپس با چرخاندن فنر می‌توان گرفتگی را باز کرد. فنرها با ضخامت‌های مختلفی موجود هستند و دارای سرفنرهای مختلفی می‌باشند. سرفنر بر حسب نوع گرفتگی بر روی فنر وصل شده و به بازکردن لوله کمک می‌کند. برخی از انوع رایج سرفنر شامل سرفنر نیزه‌ای، الماسی، ابزارگیر و چاقویی است.

دریل لوله‌بازکنی

دریل، ابزاری است که برای چرخاندن فنر در داخل لوله استفاده می‌شود. دریل‌های جدید امکان تغییر سرعت گردش را دارند. آن‌ها بدون نیاز به نیروی انسانی، فنر را در داخل لوله چرخانده و آن را باز می‌کنند.

ژنراتور لوله‌بازکنی

ژنراتور‌ها نیز برای چرخاندن فنر استفاده می‌شوند. آن‌ها با سرعت‌های مختلفی فنر را می‌چرخانند و چون نیازی به گرفتن با دست ندارند، آزادی عمل بیشتری را به اپراتور می‌دهند.

پمپ تراکم هوا

این پمپ‌ها مستقل از فنر، دریل و ژنراتور عمل می‌کنند. آن‌ها هوای متراکم را در لوله پیش می‌رانند تا پس از رسیدن به محل انسداد، آن را باز کند. با این حال، در همه نوع انسداد نمی‌توان از این پمپ استفاده کرد. برای مثال، در صورتی که گرفتگی لوله از جنس خاک باشد، استفاده از پمپ تراکم هوا وضعیت را بدتر می‌کند. انتخاب نوع ابزار برای بازکردن لوله بسیار مهم است و بخش بزرگی از مهارت شرکت لوله‌بازکنی در این کار خلاصه می‌گردد.

 

مواد شیمیایی بازکننده لوله

برخی از مواد شیمیایی مایع یا پودری برای بازکردن لوله، داخل آن ریخته می‌شود. احتمالا از برخی از این محلول‌ها در خانه استفاده کرده‌اید. لازم است مواد شیمیایی بازکننده لوله برای مدتی در چاه باقی بمانند تا رسوبات را حل کرده و لوله را باز کنند. نوع و کیفیت موادی که در داخل لوله‌ها ریخته می‌شوند، اهمیت زیادی دارد.

به‌طور کلی، تخلیه چاه نعمت آباد ممکن است از ترکیبی از روش‌های فوق استفاده کند. به‌طور معمول، عملیات لوله‌بازکنی با تجهیزات ساده شروع می‌شود و در صورتی که لوله باز نشد، به سمت تجهیزات پیچیده‌تر و یا ترکیبی از چند روش پیش می‌رود.

تخلیه چاه

همان‌طور که از نام آن پیداست، یکی از خدمات اصلی تخلیه چاه نعمت آباد، تخلیه چاه است. در این سرویس، محتویات موجود در چاه جذبی و یا سپتیک با استفاده از تانکر‌های بزرگی که به پمپ لجن‌کش متصل هستند تخلیه می‌شود.

همان‌طور که ذکر شد چاه‌های سپتیک به‌طور مکرر (گاهی هر شش ماه) نیاز به تخلیه دارند؛ اما چاه‌ها جذبی، دیرتر تخلیه می‌شوند. تناوب زمان تخلیه وابسته به خاک محل، نوع سیستم فاضلاب، حجم فاضلات ورودی و مواردی از این قبیل دارد.

برخی از وسایل مورد استفاه در تخلیه چاه شامل موارد زیر است:

  • تانکر تخلیه چاه
  • پمپ کف‌کش
  • پمپ لجن‌کش

تانکر تخلیه چاه، تانکری است که حدود 10 هزار لیتر حجم دارد. این تانکر برای انبار‌کردن فاضلاب بیرون‌آمده از چاه و حمل آن به خارج از شهر استفاده می‌شود. تانکر تخلیه چاه با استفاده از لوله‌هایی به چاه متصل شده و با استفاده از پمپ لجن‌کش و کف‌کش، محتویات فاضلاب را تخلیه می‌کند.

پمپ کف‌کش پمپی است که برای کشیدن آب فاضلاب استفاده می‌شود. اگرچه این پمپ می‌تواند املاح و قدری مواد رسوبی را نیز بکشد، اما به‌طور اختصاصی برای کشیدن لجن طراحی نشده است. این پمپ، مایعات موجود در چاه را از طریق لوله قرار داده‌شده در دهانه چاه، بیرون کشیده و به تانکر منتقل می‌کند.

پمپ لجن‌کش، قابلیت کشیدن لجن‌ها و فاضلاب غلیظ را دارد. این پمپ با قدرت زیاد، همه فاضلاب را بیرون کشیده و به تانکر حمل، منتقل می‌کند.

تخلیه چاه مکانیزه و نیمه‌مکانیزه

تخلیه چاه مکانیزه به معنای تخلیه چاهی است که با ابزارهای پیشرفته مانند پمپ و تانکر انجام می‌شود. در حال حاضر اکثر شرکت‌های تخلیه چاه از جمله تخلیه چاه نعمت آباد از روش‌های مکانیزه استفاده می‌کنند. روش‌های دستی که مستلزم پمپ دستی و نیروی انسانی است، تقریبا منسوخ شده است.

تخلیه چاه نیمه‌مکانیزه نیز به نوعی از تخلیه چاه گفته می‌شود که از ابزارآلات کمتر و ساده‌تر برای تخلیه چاه بهره می‌برد.

 

علائم پرشدن چاه

اگر نگران پرشدن چاه خود هستید، لازم است با علائم پر‌شدن چاه آشنا شوید. این علائم به شما کمک می‌کند تا در یک زمان مناسب از خدمات تخلیه چاه نعمت آباد استفاده کنید.

بوی بد: بوی بد یکی از اولین علائمی است که نشان‌دهنده پرشدن چاه است. فضولات، مواد غذایی و سایر ترکیبات موجود در فاضلاب، گازهای سمی و بدبویی را ایجاد می‌کنند. وقتی چاه فاضلاب پر می‌شود، حجم این گازها بیشتر شده و به محیط خانه راه می‌یابند. اگر چند وقت است که بیش از گذشته بوی گازهای فاضلاب را در خانه استشمام می‌کنید، ممکن است چاه فاضلاب شما پر شده باشد.

صدای آب

اگر چاه فاضلاب خالی باشد، پس از ریختن آب، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا آب به کف چاه برسد؛ اما وقتی پر باشد، آب در زمان کوتاه‌تری ریزش می‌کند. برای اطلاع از وضعیت چاه فاضلاب خود، می‌توانید به صدای آب گوش بسپارید؛ اگر صدا شبیه ریختن آب از یک ارتفاع بلند است، چاه خالی است؛ اما اگر این‌طور نیست، احتمالا چاه شما پر شده است.

بالازدن چاه از لوله‌ای

بالازدن چاه از لوله‌ها می‌تواند نشانه پر‌شدن چاه باشد. با این حال، این اتفاق می‌تواند در نتیجه گرفتگی لوله‌ها نیز ایجاد شود. متخصصان تخلیه چاه نعمت آباد می‌توانند تشخیص دهند که مشکل شما ناشی از پر‌شدن فاضلاب است و یا این‌که لوله‌های شما گرفته است.

 

نم اطراف دیوار چاه

وقتی چاه پر می‌شود، دیوارها توان جذب آب را ندارند و موزائیک‌ها و زمین اطراف خیس می‌شود. اگر زمین اطراف چاه نم‌ دارد، احتمالا چاه پر شده است.

در صورت بروز هر یک از مشکلات فوق چه کنیم؟

در صورتی که با هر کدام از مشکلات بالا روبرو شدید، می‌توانید از تخلیه چاه نعمت آباد برای حل مشکل کمک بگیرید. کارشناسان ما، پس از بررسی موضوع علل را تشخیص داده و در کمترین زمان نسبت به حل آن اقدام می‌کنند.

رضایت مندی

رضایت مندی

همفکری و مشارکت

همفکری و مشارکت

زمان بندی دقیق

زمان بندی دقیق

قیمت مناسب

قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

پست های مرتبط

Uncategorized

لوله بازکنی دهکده المپیک

لوله بازکنی دهکده المپیک یک شرکت خدماتی معتبر و باسابقه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، خارج کردن اشیا قیمتی و طلا از چاه

Uncategorized

لوله بازکنی زیبادشت بالا

لوله بازکنی زیبادشت بالا یک شرکت خدماتی معتبر و باسابقه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، خارج کردن اشیا قیمتی و طلا از چاه

تماس ما (کلیک کنید)